Wednesday, February 2, 2011

wow ! ramainya orang harini

hari ini 2/2/2011 bersamaan dengan hari rabu , sungguh ramai manusia di tempat kerja ku d parkson , boleh kata naik gila aku tgok kaunter aku . aku tak tau la yang shopping beli barang kat kaunter aku tu manusia or haiwan , dah tengok tu lipat la balik , ingt aku takda perasaan ke ? cam bengong ! tapi hari ini bole dkategorikan sebagai hari best jugak , hari ini aku dah hit the sale target , yeeeaaahhhoooo ! tapi niat aku nak berjimat terbatal2 gara2 perut aku dah berbunyi menyuruh aku makan . aduh . terpaksa juga la aku makan nasi goreng + teh ais ( lama aku tak pekena hang ) credit to fiera coz belanja chezzy wedges , hehe . kesian plak amoi cina kat kaunter aku , aku da suruh balik ko tak nak , nak jugak buat full , haish , anyway , gong xi fa cai ya amoi , ingt a lu hutang wa air coke ! yugen , thnks sangat coz sudi datang awal hari ini . :) u are the best man :) MECK YUGEN REPO (pyugenthiran) . cait punya nama . ahaha . wah2 , arini fashion rambut aku telah bertukar kepada pahlawan kuno jepun . ahaha , tocang d atas . ngee , arigatogonzaimas ! ahaha . aku agak suka . :P . harini tak habis2 aku fikir pasal dia (SHAFIQAH AZNI <3) . aduh rindu yang amat lah :( . besok tak sabar nak jumpa , haa , ni aku nak habaq mai kat kowg semua , hubungan aku n dia besok dah masuk setahun , woohhhoooo . bahgia oh bahgia oh bahgia . . doakan aku n dia dapat kekal sampai bila2 amin :) . awk saya sayang awk lah sayang ! :)

No comments:

Post a Comment