Sunday, February 13, 2011

forgive me if im wrong


jika saya ada buat silap , perbetulkan saya , maafkan saya jika saya buat salah , saya bukan manusia yang sempurna . bukan niat saya hendak buat korang semua sakit hati or buatkan korang rasa menyampah dengan saya , kadang2 jika saya terlampau pentingkan diri tegur saya jangan biaarkan saya , jika saya sesat , perbetulkan jalan saya , bimbing saya ke jalan yang benar , sesungguhnya , saya seorang manusia biasa yang mudah terpengaruh dan masih lagi terkial2 mencari tujuan hidup . entah jumpa ke tak , saya pun tak tahu . sesungguhnya , saya masih lagi memerlukan tunjuk ajar . jika hati saya mulai berubah ingatkan saya siapa diri saya dan ungkitkan kembali kisah silam kerana mengungkit adalah salah satu cara untuk mengingatkan orang agar jangan lupa diri . jika saya lupa mengerjakan suruhan-NYA tegur saya agar saya tidak lupa pegangan dan agama saya , agar saya sentiasa dapat hidayah dari pada dia , jika saya sedih , tenangkan saya , jangan tinggalkan saya , sesungguhnya saya kesunyian . saya masih lagi seorang budak kecil yang sedang belajar tanggungjawab menjadi orang dewasa .

No comments:

Post a Comment