Wednesday, December 8, 2010

merdeka ! merdeka dari spm ! haha

well , apa yang bole aku habaq , aku dah bebas dari spm , rasa nak melompat bila aku dah abiskan paper sastera ! ahaha . gila ah , sgala apa yang aku belajar dari tadika hingga form 5 telah selesai ! yeah . kini aku bebas ! tiada apa yang boleh halang aku utk enjoy kehidupan aku sebagai seorang remaja pemuzik ! ngeehh ! haha . next thing to do is , balek kampung . fuhh . flight pkol 6 naik bilun ( kapal terbang ) . ahaha . kapit , wait for me . grrr . then the biggest things to do is . moshing in concert ! ahaha


moshing yeah !

then , lepas ni , boleh la aku luang masa ngn gf kesaayang ! hehe . Shafiqah Azni <3 . hehe , pas ni sye ade lebih masa untuk awk sayang , nnti insya allah klau sye masuk unisel , 24/7 kita berkepit :P . ngee . wait for me keyh dear . hehe

conclusionnye skang , aku dah bebas dari spm , dont ask to read my book again please ! hehe . feel like want to burn the book ! ahaha . nasib baik harta sekolah , klau aku punya dah lama hangus ! yeah ! sgt happy today . hehe

No comments:

Post a Comment