Friday, December 3, 2010

happy 10 month anniversary sayang !


sayang , kita sudah 10 bulan . yeah . tak sangka boleh jadi lama ni . hehe . sayang , dlm masa sepuluh bulan kita couple , saya tahu bnyak salah saya , saya mintak maaf if awk rasa terabai , bukan niat saya nak buat awk cmtu , myb keadaan semasa yg memaksa saya menguruskan hal lain dulu , awk , i truly love you so much , sumpah saya tak tipu . awk tao ta , dlm bnyk2 manusia dlm dunia ni , awk la paling ngam ngn saya , paling memahami saya . thnks coz membentuk saya menjadi seorang lelaki yg ada wawasan dan berpendirian teguh . walaupun kadang2 kita gadoh , saya tetap sayang awk :) . benar sye tak tipu , saya hnya ada awk sowg jea dlm hati . :) . gmbar atas tu saya buat ikhlas utk awk , guna photoshop (paint :P ) . haha . sumpah i love you sayang SHAFIQAH BINTI AZNI <3

sorry awk , curi pic awk jap . hehe

No comments:

Post a Comment