Friday, June 18, 2010

budak baru yg mentah


haha . . aq baru ja create blog aq ! owg lain da lama maju , aq bru na up
tapi na wat cmna , slama ni mlas na bz bz psal blog ney , hehe .
tapi ada satu blog aq check bpak cantek :) .
so aku pon terdorong nak wat blog . bnyk aku blog da aku baca,skang tiba masa blog aku pulak kowg baca . :) . tapi ntah na post apa . btw , aku nak kenalkan diri dulu . buad yg tak tahu dan ingin tahu , klau kowg tana pon aku cakap gak , name aq CARLVIN ANAK NINGGANG . masih bersekolah .. haha . SMK PETALING .
aq masih budak sekolah la ! form 5 , aliran PERDAGANGAN .
date of birth 30 . 12 . 1993 . suka MAKAN , TIDOR , MEMEKAK . kegilaan aku HUJAN BAND ! I LOVE YOU :P . . sebenarnya , aku tak tao nak taip apa , coz aku agak blur sekarang , tapi demi memenatkan jari yg geli nak menumbuk , aku taip la apa yg terlintas kat pala aku skang . . :P . aq part time kaki pukol dan full time pelajar dan juga sipi sipi pemuzik murahan rumah ! haha . . aku sayang family(NINGGANG ANAK BLANDA,JACQUELINE JABAI,DARREN NINGGANG,DAWSON NINGGANG and JASON GERARD seriously , i love u my family) aku , kekasih cinta aku ( SHAFIQAH AZNI <3) . .kwn2 aku (wei aku sayang kowg la ngek :P ) . raingers2 hujan seantero dunia . HUJAN BAND . manusia-manusia . haiwan-haiwan,dan mangkuk-mangkuk jalanan yang dihormati sekalian . .
apa yang aku nak sgt dlm hidup aku ialah , aku hidup bahagia dan jadi org berguna,aku tak nak jadi hamba dadah . aku nak jalani kehidupan normal,aku nak belajar bersungguh2,pastu cari kerja , kawin ngn Shafiqah , ada anak yg comel , ada duit . pendek cerita aku nak bahagia . . :) . . aq ada impian sendiri , aku nak buat muzik , aku nak main muzik, aku nak berjaya kerana muzik n aku nak diingati sebagai pemuzik . tapi aku perlu bantuan . terima kasih kepada Muhammad Haiqal n Zulfahmi kerana membantu aku bermuzik . . buat noh,ag,dimas,am,izzat . . thnks coz buad aku teruja untuk bermuzik , juga sam,paan dan youk ,trima kasih kerana muzik kowg bagi aku idea untuk bermuzik , serta mangkuk-mangkuk jalanan yang aku sayangi sebab jalan hidup kowg bagi aku idea untuk lirik . dan Shafiqah Azni terima kasih untuk u juga coz bg i dorongan untuk terus bermuzik dan bernafas :) . . aku rasa sampai ni ja . aku da mati akal , tatao nak tulis apa da . akhir kata . . babai . ! sambung lain hari .

(Family :) <3>
(Ninggang,Father,40)

(Jacqueline,Mother,35)

(Darren,Brother,12)

(Dawson,Brother,10)

(Jason,Brother,1 years +)


my heart <3>
(Shafiqah,Lover,18)


friend space :)

(Haiqal,BestFriend,Band Mate,17)

(Zulfahmi,BestFriend,Band Mate,17)

Inspiration :)

(Noh,Hujan,Vocalist,Rytham)

(Dimas,Keyboard,Hujan)

(Ag,Hujan,Lead Guitar)

(Izzad,Hujan,Bassist)

(Am,Hujan,Drummer)

(Sam,Bunkface,Vocalist,Rytham)


(Paan,Bunkface,Lead Guitar)

(Youk,Bunkface,Bassist,Backup Vocal)


belasah saja yakin boleh :P

1 comment:

  1. Tu dye , si carlvin yg agk blur . ehehe . ok la syg for beginner blogger ;)

    ♥ pikapika

    ReplyDelete