Friday, March 25, 2011

setelah lama keringat aku tak keluarkan . AT LAST !

puuhh , lama gilak aku tak pergi main bola dekat bomba , sumpah tadi petang (6.00 pm) adalah first time dalam 2 bulan ni aku main bola , memula memang ok , seawl minit 20 . sekali masuk 45 minit , aku dah mula semput .! mak oi . . energy aku dah low , kena tingkat kan blek ni . waduh pak . main pun macam orang cacat tak tao main , kaki macam tak biasa jea . tapi takpa . . akan diusahakan lagi utk memperbaiki diri . waduh . insya Allah . dengan baju real madrid lengan panjang , seluar pun real madrid , stokin hitam kasut mercurial hitam , ku melangkah gagah ke padang , tapi hampa . . satu goal pun tak dapat aku sumbat . aduh . tapi block aku adalah yang terbanyak . yyyeeeaaahhh . good defender :P .

No comments:

Post a Comment