Saturday, November 13, 2010

happy anniversery yang ke 9 bulan sayang !


sayang , masuk arini da 9 bulan , 1 minggu dan 3 hari kita da bersama sayang , sorry coz lambat update pasal ni sayang . dlm masa 9 bulan , 1 minggu dan 3 hari mcm2 dugaan kita lalui sayang , banyak kali kita gaduh , biasala sayang dugaan bercinta :) . saya hendak minta maaf kat awk coz sye bnyk sakitkan aty awk , sye tao sye jarang ada utk awk , bukan saya sengaja wtcmtu sayang , tapi kerana kesibukkan drumah , sekolah dan study . maklum la spm lagi 9 hari sayang . insya allah lepas ni saya akan lebih upgrade diri saya untuk jadi yang terbaik utk awk saya sayang , saya sayangkan awk . awk jgn pena fikir yang sye ade niat na tinggalkan awk , ta penah terlintas kt kepale pun pasal tu sayang . awk , SAYA CINTAKAN AWK  , n hope awk pun begitu jugak sayang :) 

No comments:

Post a Comment