Monday, October 11, 2010

apa kabar dunia :)

lama aku da ta update blog , rindu gila na menaip , walaupun tade sape na bace , tapi pduli aku tidak . hehe , sepanjang aku mendiamkan diri dari blogger ni , mcm2 bnda cam CIBAI jadi ,manusia yang pelik , ini kes dunia music aku , ada la sowg mamat , ni yang ta sedar diri seasonist band aku bajet cam dia leader , fuhh , PANAS beb ,sesuka aty na tuka lagu yg suda dplan , klau lagu best tape , ini lagu CAMELLIA or saintifik name UNTA LIAR(CAMEL LIAR) , sowi la beb , ni band aku , bukan band kau , kau ta layak na tuka lagu tnpa tnya aku dulu , syukur la yang aku ajak ko , klau ta ajak ko bnyk bunyi , cakap lupa membe la , ble aku ajak , ade plak yang wat taik , skang ni pulak , ko na tacing psal post FACEBOOK yang aku maki2 kowg tu , sape suwoh wat hal , ko na sgt klua aku ta kesa , silakan , aku da mlas na pujok2 or na bertolak ansur agy da , cukop la aku ko wat cam taik . . dah , berambus .

No comments:

Post a Comment